Jahapp!

Nu är snart höstlovet slut för min stora älskling. :/ Det har varit skönt att få ha honom hemma 24/7 i 1 vecka och bara umgås med familjen. :) Det är tråkigt att vi bara träffas i princip på kvällarna på vardagarna. Men han måste ju gå till skolan trots allt. Inte alls långt kvar tills han har klarat 12 hela år med plugg! Blir så stolt verkligen och tänk att jag blir så stolt över att min stora älskling tar studenten, tänk då när min lilla älskling tar studenten, då kommer jag vara dubbelt så stolt och lycklig! :D Men ja, låt tiden gå sakta tills dess .. Vill inte att min lilla bebis ska växa ifrån mig. :/ Sen är det ju dags för Elias att komma ut i arbetslivet och då är det min tur att börja plugga igen, ska plugga på komvux och kanske gå omvårdnads linjen och bli typ undersköterska eller nåt i den stilen.
För jag har ingen lust att gå hemma hela livet, haha! Fast det skulle inte sitta fel heller att vara hemma fru men jag tror att det skulle bli rätt tråkigt i längden. Förlåt för sämst uppdatering idag men jag skrev faktiskt ett inlägg imorse men då glömde jag trycka på publicera så nästan hela inlägget försvann och då orkade jag inte skriva om allt. Men det är bra för Tino somnar alltid vid den här tiden nu på kvällarna så då kan jag alltid skriva på kvällen åtminstone. Han har varit mycket piggare idag men jag ska nog ändå ta och ringa till barnmorskan imorgon och se om jag kan komma till henne innan han har 2 månaders kontroll, bara för att väga honom och så. Han äter ju som vanligt med jag vill vara 100% säker på att han går upp som han ska. Nej nu ska jag strax lägga mig med Elias så han orkar upp imorgon och jag skulle gärna också vilja ha några extra timmars sömn faktiskt. Så ha en bra fortsatt trevlig kväll och natt. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omvårdnadsprogrammet är en jätte bra linje. Tycker verkligen att du ska gå den linjen. Plus att du är helt färdig utbildad undersköterska och det är dom som behövs jobb mässigt så det är stor och en mycket bra chans att du får jobb i framtiden :) lycka till

2010-11-16 @ 16:03:12

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0