Just nu ..

.. sitter jag här med världens gosigaste bebis i famn. Han har just badat och han däcka nästan på en gång. Sitter och kollar på Toy story 2 som går på 3:an också. Efter det börjar en film som heter I hennes skor som vi ska kolla på med. Har bara varit hemma idag med tanke på att Tino inte mådde så bra igår, han mår lite bättre idag men forfarande har han somnat ganska många gånger under dagen fast han annars brukar vara hur pigg som helst och vara vaken rätt länge. Hur som helst, jag valde att avvakta tills på måndag istället och kanske boka en tid på vårdcentralen då och se bara för att vara på den säkra sidan, för det kanske bara är en vanlig förkylning trots allt. Han är i alla fall inte täppt i näsan som jag trodde att han skulle bli .. Men men, nu har filmen börjat så ska kolla på den och sen i reklamen ska jag ta ut tvätten ur maskin som jag satte in för en stund sen. Jag har typ 3 IKEA kassar med kläder som jag måste tvätta, som är både mitt, Elias och Tinos kläder. Goodnight! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Vinnaren av dagens blogg ligger nu uppe! Kika in och se om det blev du eller anmäl dig igen! Och missa inte de andra underbara tävlingarna i menyn! =)

2010-11-07 @ 20:25:28
URL: http://www.lillagroda.se
Postat av: amanda

Jag älskar verkligen din blgg!:D

2010-11-07 @ 20:29:34
URL: http://manduuss.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0