Kass uppdatering.

Ber om ursäkt för det men känner att jag inte orkat blogga riktigt. Har liksom inget intressant att skriva om. :/
Dagarna bara går som vanligt, antingen är jag hemma med min lilla pojke, kanske kollar på träningen lite då och då eller träffar någon vän typ 1 gång i veckan? Vill att det ska hända något i mitt liv typ, vet att det har hänt en MASSA men jag tillhör den typen av person som aldrig kan bli nöjd, som bara vill ha mer och mer, haha.
Hur som helst, så jag kanske tar en lite mindre bloggpaus nu och uppdaterar nog när jag känner för det eller om det hänt något speciellt .. Imorgon blir min lilla stora prins hela 2 månader! Vi ska samt gå på läkarkontroll och kolla så att allt är okej, han ska även vägas och mätas som vanligt. Det ska bli intressant att se hur stor han har blivit nu efter 1 vecka bara. Jaja, bäst att sova nu så man får lite mer sömn än vanligt, skriver när jag skriver som sagt. Kan nog skriva imorgon i alla fall och berätta hur det gick men sen får vi se. Puss på er och godnatt! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: jenna

Tack så mycket gumman!! :D

Hihihi, om du vill det så :)<33

2010-11-19 @ 20:52:11
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Cissi

Glöm inte att leva för dagen med den lille..:) Jag kommer inte önska bort en endaste dag med Koda.. Never ever;)

Och du gör säkert intressanta saker varje dag som du inte tänker på..;)

2010-11-21 @ 08:17:37
URL: http://cotac.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0