Sista inlägget för idag.

Jag tycker att jag har varit hyffsat bra på att uppdatera idag, hihi. :) Men nu har lilleman somnat om igen .. Så då ska jag också lägga mig för båda mina grabbar sussar nu. Jag hade totalt glömt bort att vi skulle till Flemingsberg idag ju! Vi skulle ju åka så att Elias kunde skriva på papprerna om faderskapet för än så länge är det ju bara jag som har vårdnaden för Valentino, enligt papprerna i alla fall. Tur var väl det att jag fick en ny tid nu på torsdag klockan 10:00 men usch, jag hatar att åka iväg så tidigt. :/ Aja, det är väl bara acceptera läget, det är ju ändå en viktig grej och vi måste ju få det gjort. Förhoppningsvis får jag sova ut lite imorgon om nu liten tillåter det, haha. Annars får jag kanske be Elias ha ett öga på honom. Ibland önskar jag att jag inte ammade men det är bara ibland, jag vill ju amma för det känns så enkelt att bara ta fram tutten här och där, haha! Men ibland är man så trött så man fattar inte vad man håller på med. Brukar alltid slänga fram tutten på morgonen då jag är som tröttast och ligger ner men tillslut inser jag att jag måste sätta mig upp ändå. Förstår inte, men på BB gick det super bra att amma liggandes men här hemma funkar det inte alls. :/ Tror det beror lite på sängen, att madrassen är för mjuk och sjunker ner så han rullar typ mot mig. Ska nog köpa en ny bäddmadrass faktiskt och idag har jag beställt nya påslakan från H&M också. Sen väntar jag även på min personliga almanacka, det skulle ta upp till 2 veckor innan den kommer men jag hoppas att den kommer nu i veckan, är verkligen i behov utav den nu! Har ju så mycket möten, BVC tider och annat att hålla reda på så det är verkligen läge för att ha en sån .. Nej, nu ska jag krypa ner under täcket tänkte jag. Godnatt! <3 /Jennifer.


Det fick bli gråa påslakan den här gången, ville ha något ganska neutralt fast ändå inte vitt så grått fick det bli för tillfället, 250:- från H&M.



Dra-på-lakan till det också i samma färg, 180:- från H&M.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0