Sunset beach, remember?

Hej hej alla ni där ute! Tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska krypa ner brevid min stora älskling som sover just nu, min lilla också för den delen. Men jag tror inte att det blir mycket sömn inatt bara för att han sov rätt länge i sin vagn idag. Vi har inte gjort annat än att bara vara hemma och sen gick vi upp till centrum en snabbis för att köpa lite mat vid 16:00 tiden och sen sov han ända till 20:00 typ .. Jaja, får hoppas på det bästa för jag var otroligt trött imorse, fick be Elias byta hans morgon bajsblöja för jag hade verkligen INGEN ork alls till det. Skönt, jag sov i alla fall till 10:45 tillslut. Nåja, det känns som om att jag håller mig inne rätt mycket nu förtiden, jag är som en björn som går i ide på vintern. Hatar när det är kallt och ruggigt ute men det får inte vara för varmt heller ändå. Sen vet man inte riktigt vad man ska hitta på om dagarna, alla är ju i skolan typ sen så har jag ju Malin men vi bor en bit ifrån varandra och jag har ju fortfarande inget busskort så har svårt att ta mig överallt. :/
Men det ska det bli ändring på efter jul! Nästa år ska bli så perfekt har jag bestämt. :) Det här året har ju i och för sig också varit bra men det har ju hänt en hel del och jag har haft ganska på mycket panikångest då och då och varit jätte deppad! Tur att Valentino föddes, han får mig att må bra oavsett vad. Min lilla prins! <3
Har ni några nyårs löften? Mina är att jag ska försöka komma igång med tränandet och äta bättre, beach 2011 ska bli mitt mål! På tal om beach, igår satt jag och kolla på flera avsnitt av den gamla dokusåpan Sunset beach som gick för jätte länge sen på 4:an, älskade verkligen den serien! Tyckte att det var så spännande ..
Det är nog dags att lägga sig nu för imorgon ska jag faktiskt ut, ska träffa min vän Petronella och sen senare på kvällen så ska jag kolla på Elias träning igen för nu är det grabbarna från Rinkeby som ska komma till oss istället.
Så från att ha flera inne dagar till en hel dag ute imorgon, hoppas att Tino går med på det. Ha det så bra, sov så sött! <3 /Jennifer.



Kommentarer
Postat av: iinK - try to erase me!

Hello,



I've been following your blog, you are doing awesome job. Today, I came to you with one request, I lost my friend and wrote one contribution regarding that in my blog. Would really be sweet from you; if you can comment in my blog and send my friend your blessing's..



Thank you, have a great day.

2010-11-15 @ 13:03:27
URL: http://iink.blogg.se/
Postat av: linn

du behöver ju inget busskort, sålänge du har lilla tino med dig i vagnen åker du ju gratis!

2010-11-15 @ 18:53:16
Postat av: Jennifer - Mamma till Valentino. <3

Linn - Sv; Jo, man behöver visst busskort eller nånting att åka på så länge man åker pendel eller tunnelbana för att få komma igenom spärrarna .. Men där emot buss får jag åka gratis men då kan jag bara ta mig som längst till Farsta centrum eller Handen terminalen. Alltså kan jag inte åka till stan utan busskort för dom öppnar inte barnvagns spärren om man inte visar nånting.

2010-11-15 @ 22:59:57
URL: http://mammsing.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0