Tröttis ..

Har ätit 2 rostade mackor med philadelphia ost och salami på, mums! Ska uppdatera lite snabbt sen ta bort mitt smink och lägga mig på direkten, ska till söder imorgon så Tino får träffa sin mormor. :) Vi ska väl fika som vanligt tror jag sen får jag se. Det blev aldrig någon tupplur förut för svägerskan ringde och frågade om jag kunde möta upp henne i centrum och jag hade ju ändå inget annat för mig så, mötte upp både henne och Elias som var där, hon hämtade ut en adidas dress som hon hade beställt till Tino. :) Sen så gick vi hem och då såg jag att även jag hade fått en avi så jag kunde hämta ut min efterlängtade personliga almenacka. Så då bad vi Elias pappa köra upp oss till centrum lite snabbt igen, eftersom att Tino sov i vagnen när vi kom in så fick han stanna kvar hemma, kändes väldigt skumt att gå där utan barnvagn för första gången på länge eller kändes nog mest skumt att gå där utan Tino överhuvudtaget sen oroade jag mig lite för att han skulle vakna hungrig men han sov så sött när vi kom hem igen så det var ingen fara. Jag följde med och kollade på träningen idag igen och sen har jag inte gjort så mycket mer .. Dags att ta bort spacklet nu, hörs imorgon. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: jenna

Aah det är sant.. :men fyfan så jobbigt det är o plugga :(

2010-11-12 @ 05:59:28
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0