Rinkeby idag.

Godmorgon, det här har nog varit bästa natten hittils. Min duktiga pojke sov i sin spjällsäng för första gången hela natten. Eller ja, han vakna runt 03:00 nån gång inatt sen vakna han 06:30 och då var det väl dags att kliva upp.
Dock hade jag väldigt svårt att somna för jag var tvungen att kolla till honom var 5 minut typ och kolla så att han andades (jag vet, hönsmorsa tänker väl ni) men jag själv känner mig mycket tryggare med att ligga trångt och obekvämt men ändå veta att lillen har det bra än att han ligger där alldeles ensam, han själv hade lite svårt att somna också men efter ett tag gick det. Det gäller väl bara att vänja honom antar jag men sen när både han och jag väl somna då sov jag så himla skönt vilket jag inte har gjort på länge länge nu känns det som, jag kunde sova helt avslappnat och det känns som om jag har fått mer sömn än någonsin! Inte bara det här med sömn utan mitt och Elias kärleksliv har ju drabbats en del också. Det är ju ganska svårt att kramas och gosas innan man somnar med en liten knodd emellan oss. Fast vi gjorde inte det inatt heller för han somna typ på en gång, haha.
Men men, jag tänkte kanske börja fixa mig och klä på mig snart för jag har inget annat för mig, har redan ätit frukost så fast vi ska inte dra här ifrån för äns 14:30 ungefär .. Då vi ska till BVC och sen senare ikväll ska vi bege oss mot Rinkeby för grabbarna ska träna med en annan klubb idag och då vill jag förlja med.
Jag stannade inne igår trots allt för när jag vakna så var det så ruggigt väder ute, det var bara så att man ville sitta inne och glo på en film. Men det blev inte så utan jag fick världens städ noja och börja städa som bara den. Det blir dammigt lika fort här inne som jag torkar bort allt damm, kanske beror på att vi har svarta möbler så det syns mycket mer. Jaha ja, nu vet jag inte vad jag skriva mer så jag uppdaterar ikväll när vi kommer hem om jag orkar men jag ska göra mitt bästa i alla fall. :) Puss! <3 /Jennifer.



Det vackraste jag vet .. <3

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0