.

Tjing! Snart börjar denna dagen nå sitt slut, det är lite skrämmande hur fort tiden går! Snart har det gått ett helt år dessutom .. Sitter och kollar lite på vad jag ska ha till nyår, hehe. :) Det här året vill jag verkligen synas, ska nog ha något med mycket paljetter på eller nåt i den stilen. Idag åkte ju vi till Flemingsbergs centrum och skrev på papprerna sen åkte vi hem och jag duschade en snabbis och fixa mig lite sen var det dags att dra igen, vi åkte och mötte upp svägerska på hennes jobb. Vi tog pendeln mot Farsta strand och sen tunnelbanan till Farsta centrum. Köpte inte så mycket mer än en present till min pappa som han ska få till fars-dag om 10 dagar.
Sen käkade jag på Mc donalds och köpte mina favorit bakelser. Usch, måste verkligen ta tag i mig själv och sluta upp med det där! :/ Ska nog börja på kickboxning sen men jag tror jag börjar efter all style som är den 20 november, min stora älskling ska vara med att delta. :)
Efter att vi hade varit i Farsta så åkte vi hem bara, jag var inne i min svägerskas rum en stund och kollade på Flintstones filmen samtidigt som hon gjorde små flätor i mitt hår. Jag älskar när någon håller på med mitt hår, det är bland det skönaste som finns. Något som också är skönt är att sova så ska nog ta att göra det nu med tanke på att Valentino har somnat och då är det nog bra om jag också passar på. Hoppas ni får sova så gott, puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0