Vila i frid .. :'(

Nu har ännu en till gått bort .. Nämligen min bonusfarfar, 76 år gammal hann han bli. :'(
Men nu äntligen slut på hans lidande, han har varit sjuk länge nog nu så inatt orkade inte hans hjärta något mer.
Orkar inte skriva så värst mycket, hoppas att ni har förståelse för det!
Min kära bonusfarfar, känt honom sen jag var 4 år gammal och dom behandlade mig som om jag var deras egna barnbarn, stod alltid på min sida och fanns alltid där för mig. Finner inga ord, finner inga känslor mer än tomhet och chock. Saknaden är enorm och jag kommer minnas dig för alltid. :'( <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: jenna

Beklagar sorgen gumman!! :'(

2010-11-13 @ 22:33:42
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Terese och Isolde

Fan vad trist, beklagar :( kramar från mig och Solde <3

2010-11-14 @ 09:52:03
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0