Bilder på mitt lilla mirakel! :) <3



Min fina lilla älskling i sin overall han fått av gammelfaster. :)



Jag med min baby första gången i bärsele. :)



Sötnos sover så sött, på BB. <3



Dagen då du kom var nog den bästa i hela mitt liv! Du är nu 16 dagar gammal men det känns som om att du levt mycket längre mitt lilla hjärta. Jag njuter varenda sekund trots att det kan vara tungt ibland med för lite sömn o.s.v men det är det värt ska du veta, mamma älskar dig mest av allt på denna jord. Du är det viktigaste som finns Valentino. <3


Kommentarer
Postat av: Ann (Jollen)

Hej lilla gumman! Vilken fin liten kille du har fått. Hoppas att du och din lilla familj har det bra. Brukar vara inne och läsa på din blogg men nu var det ett tag sedan. Många kramar till dig och din familj.

2010-10-09 @ 18:45:20

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0