En lite längre powernap ..

Är vad jag just tagit, sov kanske 2 timmar med min lilla älskling på bröstet, skit mysigt! :) Sen vakna han för ett tag sen och blev hungrig förstås, men dom där 2 timmarna behövdes verkligen, har varit så trött nu dom här dagarna. :/ Vet inte om det är för att tröttheten med att inte ha fått sovit en hel ostörd natt i sträck på 5 veckor som börjar komma eller så misstänker jag att jag faktiskt kanske har fått min mens tillbaka. :/ Börjar liksom blöda nu helt plötsligt fast jag hade slutat blöda efter förlossningen. Jag får se nästa fredag för då ska jag på efterkontroll, hoppas jag orkar för ska vara i Huddinge klockan 10.00, det betyder att jag måste åka här ifrån 09:00 och gå upp tidigt för att göra i ordning mig själv och sen brukar jag alltid göra i ordning Valentino 1 timme innan jag ska ut. Idag har absolut ingenting hänt med tanke på att vi alla har varit så sega, eller jo vi fick skjuts upp till centrum för att följa med min svägerska och hämta ut paket som hon beställt, nämligen 2 canvas tavlor på Tino och en förstorad bild på Tino och Elias. :) När vi ändå var i centrum så köpte vi lite lunch där (som vanligt på sushi bar) fast den här gången tog dom en bento låda som innehåller olika grejer medans jag tog en yakitori? Det är kyckling spett med ris och någon sås gjord på soya, sesamfrön och nånting mer antar jag, super gott! (:
Jahapp, undrar om man ska ta och gå upp nu och fixa allt för kvällen innan det är dags att sova igen, hihi. Pöss pöss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0