Ett random inlägg.

Tjena, nu kommer jag med ett random inlägg igen. :)
Idag mår jag toppen måste jag bara få säga. Lillen har bara vaknat 1 gång inatt och det var klockan 03:10.
Igår så skulle jag äntligen träffa Malin med hennes lilla Leah! :) Vi hade egentligen tänkt att träffas i typ Farsta eller nånting men det blev lite ändrade planer, hon åkte till sin mormor så vi träffades här i Skogås istället.
Vi tog en fika i centrum och Jacqueline var med också, hihi. Vi pratade lite smått om förlossningen sådär och om amning m.m. Sen hade jag råkat dubbelboka med Elias syster att jag skulle möta henne efter jobbet och äta, Elias slutade också tidigare så även han skulle jag också möta upp, haha. Dom kom i alla fall båda två tillslut med Viktoria och Juan Pablo så vi åte tidig middag på grillen. Sen gick vi hemåt, var hemma en liten stund och gick till träningen strax där efter .. Satt där i 2 timmar igen, lilla älsklingen käkade lite och sen sov han hela vägen hem och hemma också, så jag väckte honom klockan 23:00 så att han kunde äta igen och byta blöja sen sov han ju som sagt ända till klockan 03:10, skönt! Så nu känner jag mig mer utvilad än någonsin. Han vaknade sen också 06:30 precis innan min stora älskling skulle gå, åt lite igen sen sov han på mitt bröst i 1 och en halvtimme. :) Skit mysigt verkligen, men idag ska vi bara vara hemma tror jag för han börjar bli lite förkyld verkar det som. Det kom ut en liten snorkuse ur näsan och när han andas så låter det som om att han har slem i halsen. :/ Men imorgon måste vi iväg en snabbis till Huddinge sjukhus på hörseltest, vill inte missa den här tiden för jag missade förra veckan eftersom att jag återigen hade råkat dubbelboka med barnmorskan också .. Det blir många dubbelbokningar nu för tiden för att jag har så mycket i huvudet som pågår just nu. Det är ju en stor omställning att få barn, but i like it! :) Aja, ska äta frukost för svärmor är barnvakt åt lillplutten nu eller han sover men ändå och sen ska jag nog slänga in en tvätt i maskinen och fixa lite eftersom att det bara blir en hemma dag idag. Tråkigt bara att pappa slutar så sent och sen träning där efter så han kommer inte vara hemma för äns 20:00 ikväll typ. :/ Det får bli myspys med honom i helgen istället kanske. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0