Han log för första gången! :)

Det var en toppen lördag igår, dock blev det lite för mycket mot slutet men det var ändå kul. Dagen började med att jag mös med min lilla och stora älskling i sängen, vaknade på en väldigt bra sida! :) Och helt plötsligt när vi gullade med våran lilla bebis så började han le, inte som ett vanligt "mag-knips leénde" utan ett äkta och han log jätte länge och jätte mycket! Snacka om att man sken upp hela dagen, hihi. Sen efter det åt vi god lunch, kyckling med pommes frites och ris om man ville ha det. Min stora älskling hade bakat blåbärspaj också med vanilj glass och svärmor hade bakat tårta, för vi skulle nämligen fira Valentino eftersom att han blir 1 månad gammal idag min lille pluttis! Min mamma skulle komma förbi en SNABBIS utanför porten och bara lämna papperna men det slutade med att hon och hela family kom upp på fika i mer än 1 timme tror jag, haha. Känns så himla skönt att hon är så positiv och hon har ju kärat ner sig totalt i sitt lilla barnbarn. Vi var totalt 17 stycken här hemma (Valentinos mamma och pappa såklart, mormor, bonus morfar, 2 mostrar, morbror, farmor, farfar, faster, farbrors fru, 3 farbröder och 2 kusiner) men det var ju roligt i alla fall. Sen har han ju sin riktiga morfar, gammel faster, mammas kusiner, pappas kusiner o.s.v. Släkten blir bara större och större, senare i framtiden ska vi nog utöka den lite till men det får bli om ett par år. Nu har vi en som vi ska ägna all tid och uppmärksamhet åt! :)
Ja, det var nog allt från mig just nu. Idag blir det bara hemma dag och ta det lugnt inför den kommande veckan.
Puss puss. <3 /Jennifer.



Älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Terese

så roligt när dom ler!!

2010-10-18 @ 17:01:41
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0