Har varit ända bort i Hallonbergen idag ..

Inte alls min sida av staden, jag föredrar söder om söder liksom. Ju längre söderut desto bättre! :) Men men, var i alla fall hemma hos en gammal vän som bor där nu. Innan dess var jag i Flemingsberg på soc möte, dom ville veta hur det har gått typ och så och sen vill dom göra ett såkallat uppföljningsmöte så vi får väl se hur det blir. Dessutom så har dom sagt att dom ska hjälpa mig med att ansöka om förtur till lägenhet fast jag måste vara 18 år innan vi kan flytta eftersom att innan dess får jag inte stå på eget kontrakt men att man kan börja ansöka om det redan nu, så jag hoppas att vi flyttar nån gång nästa år i alla fall. Det känns tryggt och skönt att veta att vi inte behöver bo kvar hemma i 10 år ändå, fast vi vill ändå bo i närheten så Tino får träffa farmor, farfar, faster, kusiner, mormor och alla andra så ofta som möjligt men samtidigt vill vi ju ha vårat eget space liksom. Dit man kan komma när det blir för mycket typ. Så att bo kvar i Skogås fast i egen lya hade varit perfekt! Får väl hoppas på det bästa! :)  
Tino har skött sig jätte bra också, han har knappt skrikit nånting idag typ. :) Bara gnällt lite lite, min duktiga lilla kille! För ett tag sen blev han ju helt hysterisk och det gick ju verkligen inte att trösta honom men nu funkar det super bra .. Skönt, då kan man slappna av när man är ute och far. Det är skönt att vara hemma ibland men jag blir lätt rastlös efter 2 - 3 dagar högst, så då vill jag ut igen! :) Vi var hemma hos Patricia rätt länge, vi käkade gräddstyvad pyt i panna som jag älskar! Har bara ätit det 3 gånger i mitt liv och första gången var väl någon gång innan sommaren, haha. Sen så pratade vi om allt möjligt, gamla som nya tider .. Det var mysigt och trevligt, hur som helst. Så det har väl typ hela min dag gått åt, imorgon är jag nog hemma ett tag, jag kanske kanske åker upp en sväng hem till Josefin om jag orkar, får se på eftermiddagen. Skulle vilja vara hemma och vila en stund, sova ut lite. Hade ingenting mer intressant att skriva men ett litet inlägg är alltid något! Så ni vet att jag och lillen lever i alla fall, haha! Kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om så blir det bättre. Ska lägga mig nu, puss och godnatt. <3 /Jennifer.



Tia Patricia med min darling! <3


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0