Morgonpigga familjen! :)

Morsning korsning, sitter här helt klarvaken, har gjort det i 1 timme nu. Har en klarvaken bebis här brevid mig också som försöker skratta och prata, älskar när han är på det humöret! :) Så skönt sätt att starta dagen på liksom .. Elias är också vaken trots att han inte börjar för äns 09:30, vi är morgonpigga familjen som sagt!
Igår så fyllde min älskade fader år (kom på att jag glömde lägga in "dagens födelsedagsbarn" men men, det får gå för den här gången) Han fyllde 45 år min kära far, snart är han närmare 50 år farsgubben, haha. Men han är ändå ung för att vara morfar så det är bra .. Jag mötte upp pappa och min faster i Slussen för att sedan dra oss vidare mot Nacka och hälsa på min farmor och farfar, som båda bor på äldreboende nu fast på varsitt håll. :/ Det var ändå kul att få träffa dom igen och min farmor har blivit lite bättre efter stroken hon fick för snart 1 år sen. :(
Men hon är rullstolsbunden nu min lilla farmor, fast hon kan prata bättre och dricka och äta själv. Min älskade farmor som alltid funnits där i vått och torrt, varför skulle det hända JUST henne? :/ Usch då, hon har fått stå ut med mycket här i livet .. Hur som helst, vi fikade lite där och dom fick träffa sitt barnbarns barn för första gången, vilket jag var rädd för att dom inte skulle hinna göra så nu känner jag en stor lättnad faktiskt. Efter det så åkte jag hem eller stannade förbi i Slussen och mötte upp min mamma så jag kunde hämta blanketten om barnbidraget så jag kan få några pengar någon gång. Hade verkligen behövt dom idag för idag ska jag träffa Malin med hennes söta Leah i stan. Klockan 13:00 på våran vanliga mötesplats, utanför kicks nere vid plattan, hehe. Jag har en liten slant men skulle behöva köpa amningsinlägg också och nåt att åka på. Men men, det ordnar sig alltid på något sätt. Undra om man ska ta och äta frulle nu som min stora älskling ska fixa till mig. :) Sen ska jag försöka få lilleman att sova så man kanske kan få nånting gjort, igår sov han som högst 10 minuter mellan 06:30 - 11:30, vilket inte var så bra. Han blev ju jätte grinig tillslut för att han var så övertrött. :/ Men jag försökte få honom att somna och sen när han väl gjorde det så vakna han ju till igen. :/ Aja, får väl testa mig fram, kanske kan ta vagnen och vagga honom där så slipper jag flytta på honom eller lägga ner honom när han somnat.
Vi får se om jag skriver ikväll annars skriver jag nog imorgon efter BVC och berättar hur det gick. Ciao! <3 /Jennifer.




My family. <3


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0