Så glad! :)

Det gick så bra på BVC idag, min lilla älskling väger nu hela 4715 gram och är 55,5 cm lång! Stora killen, är så stolt! Barnmorskan tog också sina nycklar över honom för att se om han kunde följa den med blicken och det kunde han! :) Så duktig så .. Efter att vi hade varit där så gick vi in på Ica för att köpa nya våtservetter för dom tar verkligen slut på 2 sekunder känns det som. :/ Sen åt jag på grillen sen försökte jag och Elias fördriva tiden medans vi väntade på Sina och Carro för dom hade nämligen köpt presenter till Valentino, skit gulliga bodysar. En i storlek 86 och en i storlek 56. Så det är ju super bra, både en han kan ha nu och sen om typ 1 år. Vi satt alla 5 på sushi bar och pratade lite och sen gick vi hem. Orkar inte skriva så långt idag, är jätte trött fast jag har sovit lite mer än vanligt .. Känner att mina ögon håller på att slockna, men slänger in 2 bilder istället! :) Puss. <3 /Jennifer.



Min stora kille!



Puss på dig! <3



Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0