Snabb uppdatering igen, sorry.

Hello mina kära. :) Nu ska jag uppdatera lite snabbt för sen ska vi bada lillskrutt så han är fin för imorgon. :)
Vi ska till Jordbro för det klubbmästerskap i kickboxning och Elias ska delta .. Idag så har jag varit på MVC i Huddinge hos min gamla barnmorska som jag gick hos innan Tino kom, jag var på efterkontroll. Hon tog järnvädet på mig, tog blodtryck och jag fick väga mig. Gynundersökning orkade jag inte göra men jag tror inte att det är någon fara med livet där under i alla fall. Känner mig helt återställd nu, det ända som kan vara lite jobbigt och pinsamt är att jag har svårt för att knipa när jag blir kissnödig, det är inte så att jag kissar på mig men det känns som om jag ska göra det ibland. Men men, det är väl bara att fortsätta göra knipövningar varje dag .. Sen skrev hon ut ett recept, så jag kan hämta ut en p-stav på Apoteket som jag ska sätta in nästa vecka. Det blir inga fler barn här än på ett tag! Efter att vi hade varit där så gick Elias på våran buss och våran lilla family åkte till Farsta centrum. Jag shoppade lite kläder till Tino, kläder till mig och nya skor. Sen så käkade vi där och så köpte jag även gips så jag kan göra gipsavgjutningar på Tinos fötter och händer. Men det kanske jag gör på söndag då vi inte kommer ha nåt att göra typ. Jaja, bäst att börja tappa upp badet nu. Skriver när jag skriver, ska försöka börja skriva oftare snart, jag lovar. Puss! <3 P.S och som förlåt för dålig update så kan jag kanske lägga in en massa bilder imorgon istället. /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0