Sovit gott inatt. :)

Hejsan hoppsan! Inatt har både jag och min lilla älskling sovit bra. :) Kanske kan det bero på att vi var ute igår en liten stund och kollade på när pappsen skulle träna .. Första gången på typ 1 vecka som jag vågat gå ut med lilleman tack vare efter helgen, tänk om han skulle börja skrika sådär otröstligt på stan igen t.ex usch, kommer ju få panik. Fast jag har lärt mig att inte försöka bli så stressad när han börjar skrika. Hur som helst, det var fan svinigt kallt ute igår, frös fast jag hade vinterjacka. :/ Hur ska man klara denna vinter? Man får typ ladda upp med lager hemma av allt som man behöver så slipper man gå ut på typ 5 månader. Fy, hemska tanke! Jag vill i alla fall kunna vara ute till december åtminstone, jag och min älskade vän Malin ska ju åka och julshoppa tillsammans har vi bestämt, Gud så mysigt det ska bli! Jag hoppas bara att pengarna från föräldrapenningen kommer snart, dom är ju så sega på försäkringskassan. Men men, tror jag börjar få magkatarr nu också. :/ Får så ont i magen på kvällarna och känner mig lite illamående då och då. Icke skönt! Åh, min lilla älskling är så go, han ligger här brevid mig just nu och snuttar på sin napp och håller precis på att somna .. Då ska jag nog passa på att gå på toaletten och ringa till min barnmorska på MVC för att beställa tid till efterkontroll, har inte gjort det än men har frsökt ringa men då har jag inte fått något svar .. Så hej med er! Pussar. <3 /Jennifer.



Min lilla snuttpelle just nu, skönt att jag har fått honom att använda nappen tillslut!



Haha, Valentino igår när han försökte suga på pappas tutte. :)

 


Kommentarer
Postat av: jenna

haha oj, aa men de blir liksom som ett beroende! Illa! :p

2010-10-15 @ 13:44:20
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0