Tino träffa mormor och morbror idag. :)

Idag har vi varit ute nästan hela dagen, från 11:30 till 19:00 typ. Åkte in till Södra och mötte upp min madre, vi fikade och kolla runt i olika affärer. Jag köpte 3 par trosor på Gina tricot och en t-shirt till Elias på H&M. Kände att jag ville unna något litet till mig själv i alla fall och t-shirten var jag bara tvungen att köpa för den passade Elias så mycket, det är 2 killar som boxas på bilden så tyckte den passade bra .. Var i stan ganska länge, kom till skogås 17:00 ungefär, men fick stå och vänta på den eländiga bussen i 20 minuter. :/ 742 är ALLTID sen, frös fan ihjäl om mina fötter. Men men, ska inte skriva så mycket för måste sova, imorgon ska jag iväg igen och träffa socialen sen efter det ska jag träffa en gammal tjejkompis som jag bott med förut, det var ett tag sen nu, hihi. Vi har mycket att ta igen! ;D Så då vill jag vara pigg och alert, haha! Sen så vet jag inte hur länge till Tino kommer att sova med tanke på att han sovit oerhört många timmar i vagnen idag men han somnade precis nu, så jag hoppas att det blir som vanligt att han äter runt 03:00 där någon gång och sen somnar om igen. :) Aja, natti natti. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0