Träffat Malin och Leah idag! :)

Tjingalong! :) Idag har jag och Valentino varit i Stockholm city och träffat våra kära vänner Malin och Leah.
Det började med att vi möttes utanför Kicks, sen direkt där ifrån gick vi in på Stadium för Malin skulle kolla på en ny vinterjacka, jag kollade också lite grann men kan inte bestämma mig om jag ska köpa en ny eller ha min gamla kvar, tror det blir den gamla och sen kanske jag köper lite nya shyssta vantar, mössa, halsduk och skor istället. ;) Det var sjukt jobbigt för så fort man gick inne med jackan så började jag svettas på en gång och sen ute var det svinkallt verkligen .. Sen när vi hade varit inne på Stadium så gick vi på Apoteket för Malin skulle köpa näsdroppar till lilla Leah som är förkyld stackarn, hoppas hon blir bra snart! och lite annat .. Själv köpte jag bara nya amningsinlägg, haha! Hade ju glömt köpa det igår så jag var tvungen att gå med en ihop vikt binda innanför BH:n idag istället, haha. Sen gick vi till Gallerian och satte oss på ett café, pratade lite om förlossningen och om tiden efter o.s.v och så fikade vi, sen var det dags att väcka ungarna för matning. ;) Vi satt där ett bra tag, det var väldigt mysigt men sen var det dags för hemgång. Vi gick in på Hemköp som vi alltid gör när vi är i stan och sen skiljdes vi åt. Men nästa vecka kanske vi åker hem till dom, blir så mycket lättare att umgås då! :)
Elias mötte mig i centrum när jag kom tillbaka, vi var ute en stund eller ganska länge och tillslut blev Tino lite gnällig, han var trött men kunde inte finna ro riktigt och somna så då var jag tvungen att gå hem med honom så att det inte skulle bli för mycket och nu sitter jag bara här och tar det lugnt medans han sussar. Så såg min dag ut, är nöjd med den faktiskt, då kanske jag också kan somna gott sen .. Puss puss. <3 /Jennifer.



Här är en bild på mig och Tino som Malin tog och som vanligt glömmer jag alltid bort kameran så tog inga roliga bilder tyvärr, istället lägger jag upp en annan bild på Malin och Leah. :)



Ni är så fina båda två! Jag är verkligen lyckligt lottad (kan inte sluta säga det) men som har fått en vän för livet som verkligen ställt upp som man har kunnat/kan prata med i vått och torrt, tack för att du finns Malin. <3


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0