Tripp till centrum idag.

Hej mina sköna bönor. ;) Sitter här med nyfärgat hår, hehe. Svägerska färgade på mig medans Tino var hos farmor sin, känns väldigt skönt för jag har gått runt och stört mig på mitt jävla hår nu jätte länge! Det är så tråkigt, kan inte göra några fina frisyrer typ för mitt hår är så tråkigt och har ingen volym alls .. Så efter inlägget kanske jag ska föna det och se hur det blev. Färgade i alla fall kål svart, vill ha ljust men då måste jag hålla på att färga utväxten hela tiden eftersom att det syns så tydligt när jag färgar det ljust, jaja nog om det nu.
Idag så gick vi en runda till "vårat kära Skogås centrum", handlade lite ingridienser för min stora älskling ska baka blåbärspaj imorgon. Vi ska fira min lilla älskling lite eftersom att han blir en hel månad på söndag! :) Sen blir det inget mer firande för äns 1-års kalaset .. Sen så gick vi på apoteket också och jag köpte koksaltlösning som jag ska testa på honom för ibland låter han lite täppt och det ser ut som om det är ganska mycket snor i hans lilla lilla näsa. Misstänker att det kanske är därför han sover oroligt nu för tiden eller det kan ju bero på så mycket olika saker men i alla fall. Nu kom jag på att vi glömde köpa magdroppar också men strunt samma, behöver inte ha det just nu men det kan ju vara bra att ha hemma sen. Sen efter vi varit på apoteket så köpte jag en pommes tallrik och Elias köpte sushi, är ni förvånade? Nej, tänkte väl, haha!
Valentino började skrika lite när vi la ner honom i vagnen och på vägen ut och inne på Ica. :/ Men sen lugna han ner sig tillslut och somnade, nappen var verkligen till stor hjälp då! Efter att vi hade handlat klart allting så gick vi hem, skönt att komma ut en stund. Vill inte bli helt isolerad för du kommer jag bara gå ner mig ännu mer ..
Men samtidigt vågar jag inte gå ut för att det är så kallt för min lilla pojke, för att Tino ska börja skrika sådär hysteriskt o.s.v. Aja, juste min mamma ringde idag också och berättade att hon hade fått hem papperna från försäkringskassan hem till henne, alltså money money money! :) Ska få dom imorgon, vet inte hur lång tid det kommer att ta men förhoppningsvis så får jag dom nästa vecka eller veckan där på.
Hoppas, för på torsdag ska jag ficka med Malutta eller vi ska ses äntligen med våra bebbar, det var länge sen sist nu. :/ V träffades bara 1 gång för ett tag sen en kortis .. och på onsdagen ska jag träffa min älskade fader som fyller år då. ;) Vi ska åka och hälsa på min farmor och farfar då, ska bli kul och få se hur det är med dom och Tino har ju inte träffat sin gammelfarmor och gammelfarfar än, hihi. Sen på fredag så har vi tid på BVC igen klockan 13:30. Så har lite att göra next week .. Nu känner jag att jag snart behöver gå på toaletten, man blir kissnödig 24/7 när man ammar bara för att man blir extra törstig och hungrig typ, sen så skulle jag som sagt föna håret också ju innan lillen vaknar igen eller jag ska väcka honom 22:00 för att sätta på honom pyjamas och så sen lägga honom i våran säng. Godnatt och sov så gott mina sköna bönor, hehe. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0