Yesterday. :)

Nu har jag precis vaggat och sjungit min lilla trollunge till sömns. Men förstår inte vart alla barnvisor som man kunde förut har tagit vägen? Dom är ju som bortblåsta och dom få jag kommer ihåg så kommer jag inte äns ihåg hela texten liksom. Nåja, klockan är nu 11:30 och älsklingen har precis slutat så han är väl hemma om ett tag i alla fall. Vi ska bara ha en hemma myspys dag idag, tror det blev lite för mycket igår kanske. :/ Träffade ju min mamma inne på Söder, vi fikade på ett jätte mysigt café vid mina syskons skola och min mamma är typ stammis där. Hon visade stolt upp sitt barnbarn för Madeleine som äger cafét, hihi. Först åt vi en varsin paj, mamma tog en med broccoli (usch) och jag en med lax. :) Sen så beställde jag en super duper god chai latte, nog den godaste jag druckit! Vi satt där ett tag och väntade på min yngsta lillasyster och då kunde jag passa på att amma lill skrutten också. Men min syster kom aldrig så jag och mamma bestämde oss för att gå en liten runda, gick och tittade lite i affärer medans vi väntade och då helt plötsligt började Tino gallskrika så jag fick sätta mig inne på Gina tricot och amma honom i provrummet, haha. Lite skämmigt kanske, men vad ska man göra? Man tar ju första bästa .. Tur var det att det inte var mycket folk i alla fall. Men sen när vi kom ut så sov han en liten stund till men sen börja han skrika igen? :/ Sen kom min syster tillslut och jag kände att jag var tvungen att börja röra mig hemåt för jag hade ju lovat att möta Sandra och Alexzandra också, så jag tog tunnelbanan raka vägen till Farsta och mötte först Sandra där sen tog vi bussen tillsammans till Skogås och mötte Alexzandra, vi gick runt i centrum lite till och Tino skrek lite då och då så då satte jag mig pch amma ännu en gång till för att se om det skulle hjälpa för han visade tecken på att han var hungrig, jag bytte även blöja, jag bar honom och försökte göra allt men ingenting hjälpte så sen när det blev för mycket gick jag hem och då testa jag ge honom mat igen och då åt han riktigt mycket och länge. Det var en mamma som sa till mig, hon hade också en son fast på 3 månader och hon berättade att hon var tvungen att pumpa ur och börja mata honom med flaska när han var 2 veckor gammal för att hennes bröstmjölk blev för tunn eller vad det var, så det kanske är det? Att han inte bllev rikitgt mätt eller något. Vi har tid på BVC nästa fredag så då ska jag kolla upp det där, får väl försöka lista ut själv vad problemet kan vara tills vidare annars. Men men, för övrigt var det en bra dag. Fick en mysig body med en apa på av Alexzandra, sen en vanlig vit body med bokstäver till som man kan stryka fast på själv och sen typ som ett fotoalbum, hehe. :) Ska ta ovh vila en stund till nu tror jag. Puss och kram på er! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: härligt! :)



jaa absolut! de kommer med tiden, sen kommer han inte vilja släppa taget om tutten hehe.



precis! har fått köpa lite nytt o varmare klädesplagg till dwayne, vintern verkar komma snabbt..



tack så mycket! vad gullig du är :) ja det tror jag också faktiskt haha,, han är ju så söt.



du får lägga ut lite bilder på ditt mirakel också ju, vill se mer! puss&kram <3

2010-10-03 @ 13:10:27
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0