<3

Hej och hå! :) Ännu en dag har gått på denna vecka, måste säga att tiden bara flyger förbi när man har barn! Så därför försöker jag passa på att njuta som bara den. :) Idag har min Tino varit lite lugnare i alla fall men fortfarande lite "rastlös" till sättet, lite stissig typ eller vad man ska säga. Som om han inte vet vart han ska ta vägen riktigt. :/ Pratade i alla fall med BM idag och hon sa att det kanske knasar med hans mage och att jag ska testa med magdroppar, så ska kolla efter det sen så sa hon också att det kan vara så att han är övertrött/överstimulerad, så vi får ta det lugnt med honom ett litet tag. Har bara varit hemma med honom hela helgen nu, igår och idag. Idag var farmor barnvakt så då kunde jag tvätta, städa, ta en lång dusch, äta ordentligt och fixa sånt som man kanske inte alltid hinner med. Skönt i alla fall att kunna avlasta sig lite då och då när älsklingen går i skolan hela dagarna .. För nu har farmor semester (eller har haft det dom 2 senaste veckorna) så på måndag börjar hon jobba igen. Då blir jag lonely, vilket är super mysigt fast det blir lite jobbigt när han har varit som han har varit dom senaste dagarna. Hoppas att det går över, man vågar liksom inte planera in nånting med någon för man vet aldrig hur han är på morgonen och då kanske man inte fått så mycket sömn m.m.
Aja, ska lägga mig och mysa en stund med Elias nu när liten har somnat och sen så ska jag nog också sova fast jag är rätt vrålhungrig! Men men, godnatt på er. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0