Bäst att passa på. ;)

Jag passar på att uppdatera nu redan för känner på mig att jag inte kommer orka sen .. Har inte gjort ett shit idag, förutom att slappa, slappa och slappa. :) Nej men jag sov ju rätt länge idag, sen åt vi lite lunch ju och sen dess har jag bara suttit framför datorn känns det som. Har inte äns ätit någon kvälls mat (ops, nu kommer Elias bli arg på mig) :$ eller jag har ju ätit 2 apelsiner men det räcker inte, så ska nog ta något att äta nu snart.
Imorgon är det lördag och vi får se om vi kanske ska till min svåger som egentligen fyller år på söndag men man vet aldrig, vi kanske firar honom imorgon? :) Hoppas att jag orkar, han bor ju ändå här i Skogås så det är ju nära och bra. Får väl se vilket humör jag är på imorgon. Men nej nu ska jag bege mig mot köket och sen har jag nämligen en date med min älskling i sovrummet. ;) Pussilipuss på er, ciao. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0