Buhu! :/

Buhu, jag står inte ut snart längre! :'/ Har så ont, fy fasiken säger jag bara! Det blir en härlig och underbar förlossning jag har att se fram emot antar jag! Hur länge kommer jag att ha såhär ont nu egentligen? 3 veckor till eller?! Förlåt mig, men jag är så trött och jag vågar inte äns lägga mig för jag vet att jag kommer ändå vakna upp av smärtan och sen så det här nedrans bäckenet som gör ont på samma gång också. Nej usch och fy och blä, är inte så glad just nu. Tog 2 alvedoner för 1 timme sen men dom hjälper ju INGENTING! Är det bara jag som är mesig för jag förstår inte hur jag kommer klara av när dom riktiga värkarna sätter igång? Jag kommer ju fan DÖ.
Asså det är 10 dagar kvar nu till beräknat, jag pallar verkligen inte .. Vill inte väcka Elias heller men jag tror fan att jag måste nu. Ska försöka lägga mig en liten stund i alla fall, hoppas att ni får sova så gott! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Fin den nya designen är! :)



Ja det är ju verkligen det :P Haha precis kanske har med de å göra ;)

Bara bra här med, men trött som fan!

Åh vad roligt :) Haha gör det ;)

Hajja hur het du kommer va i den sen när lillen är ute då :D Ge snubben din ett smakprov bara ;) haha

2010-09-11 @ 02:29:32
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du är söt hjärtat.

Finns om du behöver prata. <3

2010-09-11 @ 08:57:00
URL: http://sophue.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0