BVC på besök idag.

Tjena hopp! Nu ska jag försöka passa på att skriva igen, lillen har äntligen somnat men jag var tvungen att vagga honom till sömns i min famn för han käkade men istället för att somna mätt och belåten så börja han små snutta på tutten bara som om jag vore en napp?! Hur som helst om 2 timmar så kommer barnmorskan från BVC hit så måste skynda mig, kanske passa på att duscha och så nu för funderar att eventuellt träffa Josefin och Elvira efter det, vi ska gå till öppna förskolan så att Elvira får leka av sig lite och så att jag och Jossan kan sitta och snacka lite skit. :) Träffade dom i förr går också men innan dess hade jag varit med Jennie och hennes son Jason i Farsta, trevligt, trevligt! Aja, bäst att få nånting gjort nu .. Kan försöka skriva ikväll om jag har ork och tid. Puss puss! <3 /Jennifer.



Tog bilden inatt på mina fina grabbar! <3


Kommentarer
Postat av: jenna

sööt bild! :D

gumman vi måste sees ju, allihoopa hehe hela familjen :D

2010-09-29 @ 20:14:21
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0