Dagen har gått fort. :)

Det får bli en kortis inlägg nu för är rätt så trött. Men ska försöka berätta lite snabbt vad jag gjort idag anyway. :)
Gick ju upp för dagen 06:00 imorse, tvättade ju hela förmiddagen typ och nu har jag bytt lakan i sängen så det ska bli skönt att krypa ner nyduschad i fräscha lakan. Efter jag var klar med tvätten så satt jag i köket länge länge och prata med svägerska, sen så var även Elias brorsbarn här så vi satt i köket och åt toast med gullungarna. Sen när barnen hade gått hem så gick vi in till svägerskas rum och hon gjorde ansikts behandling på mig, måla mina naglar o.s.v. sen så satt vi och prata jätte länge, sen gick vi ut i köket och satte oss igen med en varsin kopp te, haha. Sen så kom älsklingen hem från träning så vi tog en dusch och ja, nu sitter jag här redo för att sussa kudde (förhoppningsvis!). Nåja, dagen har gått hyffsat snabbt på något sätt men den har varit otroligt lång också så är helt slut i huvudet. Dags att börja sluta skriva innan det blir många stav fel eller liknande ..
Goodnight! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan Janni

hahaha va roligt hahaha hade inte tänkt på hur ofta vi fikar hahaha! ååå du förtjänar ansikts behandlingar o målade naglar :D nu e d bara liiiite kvar tills ängeln e bland oss <3

2010-09-10 @ 07:04:30
Postat av: Jennifer

Janni - Sv; Hehe jaaa :) men det var rätt så mysigt ändå och det höll mig vaken! :D annars hade jag nog lagt mig .. :P , hehe naaaaw tack <3 ja snart är han ju de! <3

2010-09-10 @ 11:38:48
URL: http://mammsing.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha fast pizza kan jag äta, men då ska de helst va tunna och lite fyllning på :P

Ja visst gör det, iih vad kul! :)

Hur mår du idag?

2010-09-10 @ 12:16:39
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0