Det här med mat?

Så, nu har vi kollat på Idol. Den slutade för 45 minuter sen egentligen men det känns som att den slutade för 5 minuter sen, haha. :) Jag ska vara inne en liten stund till för att prata lite med Malin på msn och sen ska jag lägga mig fast jag lär väl i alla fall inte somna för äns sent inatt. Tack vare att jag gjorde precis det som jag INTE skulle göra. Somnade nämligen vid 13:00 när älsklingen kom hem (han kände sig lite hängig idag så han kom hem tidigare) och sov ända fram till 18:00 typ. Där efter stekte jag lite köttbullar med pommes frites. Brukar alltid göra pommes frites i ugnen egentligen men jag orkade inte nu när det ändå bara var jag som skulle äta det. Går mycket snabbare att steka allt på en och samma gång i så fall. :) Men men, det gick ner hur som helst bara det att jag har märkt att under hela graviditeten så har jag varit helt anti mot kött? Förut hade jag inga alls problem med att äta en stor saftig köttbit med massa bearniese sås helst. (a) Men nu blir jag jätte illamående och var tvungen att tvinga i mig köttbullarna. Eller det går bra att äta kött men i så fall med potatis sallad ska det vara för det känns för fettigt annars! Hehe, konstig man blir med mat när man är gravid. Bara för det så blev jag hungrig nu igen. Får väl ta nånting snart att mätta lilla maggen och bebben med, hihi. Hur mår ni då mina kära läsare? Har märkt att statistiken har höjts lite. :) Inte för att jag har så många besökare att skryta med, haha. Men det är ju alltid kul att någon läser ändå! Hoppas ni mår bra allesammans, ni får sova så gott. <3 /Jennifer.

¨

Finns det någon annan där ute som har tappat smak för något ni gillat innan ni blev gravida och tvärtom? I så fall, vadå för nånting? :)


Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

Hoppas du haft en bra kväll :)

2010-09-09 @ 00:10:09
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Håller med dig om de där du skriver med för fettig mat, jag klarar inte heller av det längre. Förut älskade jag såser, ju mer dessto bättre typ. Nu vill jag knappt ha någon alls...

Åh då kommer nog bebis snart, ska bli så spännande att se hur han ser ut :D

Precis, tiden går sjukt fort. Känns som om det va igår jag plussade på stickan, helt sjukt! Å nu är han snart här :D

2010-09-09 @ 00:55:04
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: så lite så :D vad skönt! jag tror det kommer gå bra, ska bli kul o se din lilla sen :) hoppas du lägger upp bilder på honom.



angående ditt inlägg så doog jag för apelsiner&mandariner. jag kunde pressa i mig 2-3 om dagen och fick fetaste halsbrännan. men det var nästan ingenting annat som dög :o kram <3

2010-09-10 @ 09:46:22
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0