Fika time igen! ;D

Haha, nu sitter vi här och fikar igen. Dricker te och äter rostade mackor med stekt ägg på fast den här gången så tog vi med oss våra kära datorer också. :) Det har varit en seg dag idag, efter att vi hade ätit så kollade vi på en film som heter Närkontakt den var väl sådär för min del, lite komplicerad tycker jag men den är verklighetsbaserad och såna filmer gillar ju jag! Efter det så slockna jag i 1 timme, kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Vaknade av att Elias pussa på mig och prata med mig, han låg och kolla på reprisen av Idol så då kunde jag inte somna om längre, var lite kissnödig också så det var ändå dags att gå upp. Riktig skön powernap sådär en eftermiddag fick jag i alla fall. ;) Men men, börjar bli lite tröttis nu igen så ska nog gå på toa sen lägga mig i sängen .. Imorgon är det ny vecka och dags för rutiner efter en skön helg. Eller ja, mina dagar ser ju som vanligt ut ändå men imorgon ska jag passa på att städa medans Elias är in the school, hehe.
Pöss pöss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0