Hemma nu. :)

Tja tja, kom hem för en liten stund sen efter att ha varit i Handen/Länna. Vi skulle nämligen äta ute p.g.a att det har varit strömavbrott här idag så vi tänkte att det var enklast att göra så. :) Dom skulle egentligen stänga av elen förra veckan men dom gjorde ju aldrig det då så dom bytte dag tills idag istället .. Det blev Mc donalds för jag var sugen på det, det var ju ett tag sen sist nu. Efter det så åkte vi till City gross och handlade, första gången jag var där faktiskt. :) Dom verkar ändå ha mycket och bra saker och lite mer ordning typ. Köpte 2 par "mamma trosor" till, haha. 10:- st så varför inte passa på. ;) Men men, sen kom vi hem och åt precis en vanilj munk och vanilj muffins, hehe. Får se vad som händer sen, ska nog vila lite nu eller nåt och så tror jag om jag orkar så ska vi titta på träningen idag igen .. Skriver ikväll, puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: sara

vilket land är dina föräldrar ifrån?

2010-09-14 @ 16:14:34
Postat av: Jennifer

Sara - Sv; Min mamma kommer från Filipinerna och min pappa från Finland, why? :) <3

2010-09-14 @ 21:56:08
URL: http://mammsing.blogg.se/
Postat av: sara

okej :) jag undrade bara :)

2010-09-19 @ 15:02:35

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0