Hm? Brr .. snart är ju vintern här.

Igår så prata jag lite med kära Malin på msn och hon skrev att hon höll på kolla runt på vinter jackor och att hon helst ville ha en fjällis och då slog det mig att jag måste ju också börja tänka på det nu. Men man har ingen lust att lägga ut 6000:- på en vinterjacka som man förmodligen bara kommer använda 1 - 2 vintrar. :/ Dom är ju bra varma och sköna men ändå, det finns ju andra varma jackor också frågan är bara vilken? Förra årets jacka kan jag ju bara fet glömma, en lång svart everest, visst jag trivdes i den men den var trång redan då så det var knappt att man kunde ha tjocktröja under utan att känna sig som en slimmad falukorv. Nu kommer jag verkligen inte kunna få på mig den för kommer knappast hinna gå ner alla graviditets kilon fram till jul. Men nu har jag kollat runt lite och hittat en som jag kan tänka mig för ett bra pris också, så jag vill gärna höra eran åsikt! ;D Vad tycker ni om den här svarta adidas jackan som man kan beställa på www.junkyard.se för 1000:-?



Dock ser den inte så varm ut kanske men det står att plaggets tjocklek är betraktad som 3 på en skala från 1 - 3, där 1 motsvarar ett tunt plagg utan vaddering och 3 ett tjockt plagg vadderat med t.ex dun.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefin!! =)

2010-09-03 @ 19:49:43
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

Ja får se hur jag gör, fick sån konstig färg på håret nu, och tills förlossningen är de ca 85 dagar så inte så kul att vara missnöjd med håret tills dess :P men ska bara slinga nästa gång och då hos frisör, de luktar inte lika starkt där som när man står i badrummet hemma och så :P får se hur jag gör.

2010-09-03 @ 20:11:55
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

Sv; Okej, ja de har jag också hört. Fast de är olika från person de där. men när jag hade i den mörkblonda så var mitt hår nästan oranget eftersom jag hade haft mörkbrunt och sen avfärgat de 2 gånger, så de beror nog på de, att de liksom inte vart lika färg som jag tänkt.

2010-09-03 @ 22:37:18
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag tyckte jagckan var snygg <3 men är den varm ? jag ska köpa en fetingjacka på intersport i vinter, kosta vad den kosta vill för jag ska slippa frysa denhär vintern!!

2010-09-04 @ 16:12:39
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Johanna

exakt den jackan finns att beställa på www.ellos.com också :) i 3 olika färger. om du använder rabattkoden 4156 så får du den för halva priset. - 50% perfekt! :D

2010-09-06 @ 06:46:20

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0