I love my family. <3

Snart blir vi en egen liten familj, nämligen Perez Palma. Jag älskar min son och min man, ni är grabbarna i mitt liv! Ingen kommer någonsin att kunna ta er ifrån mig, nu blir vi ett tillsammans. Jag älskar er mer och mer för varje sekund som går. Även om jag skulle dö och försvinna från er så kommer jag alltid att bära med er i mitt hjärta för att ingen kan ta ifrån mig det finaste jag har. Ingen kan ta ifrån mig den kärlek jag känner till mitt barn och till min underbara blivande make. Föralltid ska jag finnas där för er och stötta er om nånting känns svårt, föralltid ska jag finnas där och dela glädje, sorg och ilska. Ni betyder mer än allt för mig just nu och förevigt .. Jag är den lyckligaste människan på jorden. Jag har inte allt, jag har inte en massa pengar, inte en stor lyx villa, inte en massa snygga märkes kläder, ingen cool bil men jag har åtminstone en familj, en familj som jag skulle kunna skjutas för! Jag skulle kunna leva naken och fattig på gatan så länge jag har er, för det är ni som får mig att orka kämpa varje dag, det är ni som ger mig något värt att leva för. Det går verkligen inte att förklara hur glad jag är över att Gud har gett mig denna gåva. Gud kan inte ge mig allt som jag ber om och det gör mig frustrerad ibland men dom 2 sakerna jag har bett om har jag ändå fått/kommer att få. En person som älskar mig för den jag är, som jag kan dela mitt liv med och ett kärt och underbart barn. Det är dom 2 sakerna och det nöjer jag mig med. Även om jag skulle få be om vilken bön som helst så skulle jag aldrig byta ut det mot det jag har nu.
Våga aldrig någonsin lämna mig för då skulle jag seriöst gå under. Min kärlek till er Juan Valentino Perez Palma och Elias Renato Perez Moreno.




Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

grattis till liten i magen :D

2010-09-05 @ 23:50:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0