I'm happy! ;D

Heeeeejsan, är super glad nu för när jag logga in på bloggen så såg jag att jag har vunnit ett nattlinne från www.evasunderklader.se som www.classys.blogg.se lagt ut en tävling om! ;D Hehe, trodde aldrig att jag skulle vinna faktiskt men det här gjorde i alla fall min kväll, nu kan jag nog somna med ett leende på läpparna. :) Dagen för övrigt har varit bra. Känner mig lite bättre idag, har inte varit helt sängliggandes bara utan jag vaknade rätt så tidigt eller lagom bra tid, runt 09:00 nån gång. Var inne på datan typ hela tiden eller käkade ju lunch emellan åt sen hoppa jag in i duschen och efter det bestämde jag mig helt impulsivt att jag skulle hänga med älskling till kyrkan. Så vi åkte dit och det var nog tur att jag följde med för det blev lite känsligt där borta. :/ Lite tråkigt för jag förstår ju ingenting när dom predikar på spanska men det var i alla fall många tårar som fälldes idag. Jag ville mest följa med för jag har inte varit ute sen i onsdags och det var ändå väldigt länge sen som jag var i kyrkan så why not? Fick där emot väldigt ont efter ett tag eftersom att man sitter så länge, men har haft ganska mycket förvärkar nu sen dess också och i bilen blev jag lite orolig för då högg det till som bara den men nu har det lugnat sig ändå. Kanske man kan få sig lite skön sömn, hehe. När vi var där borta så gick jag och älskling en liten promenix till centrumet där och jag köpte lite godis och en festis så nu känner jag att halsbrännan är påväg ..
Aja, imorgon har jag äntligen tid på MVC klockan 14:00. :) Har ju lite frågor och så, så det passar ju bra nu.
Måste nog lägga mig nu strax, börjar bli lite trött och älskling ska ju upp tidigt imorgon igen för skolan så det är bäst jag lägger mig med honom, hihi. Puss och godnatt på er! <3 /Jennifer.


Här är det snygga nattlinnet som jag vann, hade typ ett liknande förut som jag fick av kära svägerska i julklapp men den gick sönder, så det passar ju jätte bra med ett nytt nu! :)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea Selegård

Jag har ett riktigt stort problem med min blogg nu, råkade förstöra den lite så hela grunden är paj, lust o vara en ängel och skicka en schysst stilmall? som jag kan ha som bas? (a) du är bäst om du vill hjälpa mig! bara skicka din stilmall så kommer jag ändra men behöver en bas (a)

2010-09-05 @ 23:59:42
URL: http://selegard.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Varsegod :) Kul att du blev glad, hoppas de kommer till användning nu ;)

Vad bra :) Då ska jag maila dom de första jag gör imorgon så du får hem de snart! :)



Härligt att du mår bättre!

Ja verkligen jätte skönt, hoppas de fortsätter så nu så vi slipper åka till vetrinären. Han hatar dom och de gör min plånbok med ;) haha

Tack gumman! <3

2010-09-06 @ 00:05:47
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: jannina

ooops hahaha du fick den av mig och d var jag som förstörde den också =( jag e skyldig dig en ny i julklapp hehehe =) <3

2010-09-06 @ 07:11:27
Postat av: Jennifer

Jannina - Sv; Äsch då, hehe nu får jag ju en ny hihi! :D (a) <33333

2010-09-06 @ 09:25:23
URL: http://mammsing.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0