Lagom trött ..

Så det får bli ett snabbis inlägg nu, orkar inte skriva så mycket längre. Dagarna ser ju ändå likadana ut och jag försöker få dom att gå. Idag så vaknade jag först vid 08:15 och låg vaken i 45 minuter sen somna jag om och vaknade vid lunch typ av att älsklingen väckte mig, han var ledig från plugget idag så. Efter att vi hade ätit så kollade han på någon kamp sports film som inte jag orkade kolla på så jag var med min svägerska lite istället och kollade på Greys anatomy eller vad den heter? Efter det så fick det bli en lång dusch, satt vi datan några minuter sen klädde vi på oss och gick upp till centrum. Jag köpte lite naturgodis, blev sugen på det från ingenstans. Elias köpte också sina naturdiets grejer och sen så stötte vi på lite människor så vi tänkte att vi lika gärna kunde vara kvar och "chilla" ute tills träningen började. Så jag åt på grillen, satt där länge sen gick vi till ungdomsgården eller torget som det heter för alla större ungdomar, haha. Satt där typ ända fram till 19:30 och sen så var det ju 1 timmes hårdträning idag och ja, nu sitter jag här. Ska nog lägga mig tror jag för min rygg tar kål på mig .. Hejdå och godnatt! <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0