Lite smått tidsfördriv sädär. :)

Medans man ändå sitter och väntar på sin unge och inte har så mycket att göra så kan jag göra en sånhär lista som alla andra, haha! :)

Vad heter du? Jennifer Leah Violetta Palma.
Hur gammal är du? 17 år.
Ögonfärg? Bruna, twilight ögon brukar Elias säga. (a)
Var går du i skolan? Ingen för tillfället, men gick i Sågbäckgymnasium.
Var arbetar du? Ingenstans, blir ju mamma ledig snart. :)
Var bor du? Skogås.
Hur lång är du? 163 cm, maybe?
Vad har du för hårfärg? Mörkbrunt typ.
Vad heter din favoritlärare? Hm? Christine tror jag, som jag hade i 9:an.
Har du bra betyg? Inga kommentarer ..
Tråkigaste ämnet? Historia och sånt shit.
Har du fuskat på prov? I think so. :$
När tuggade du tuggummi senast? Don't remember.
När var du på semester senast? Portugal sommaren 2009.
Vilken färg är det på din tandborste? Röd med fjärilar på, hihi.
Använder du glasögon? Nix pix.
Sminkar du dig? Inte så mycket längre.
Bor dina föräldrar ihop? Nej, det har dom inte gjort på 15 år.
Vem är bäst, mamma eller pappa? I'm daddys little girl. :) Nej, men båda.
Hur många syskon har du? 2 småsystrar och 1 lillebror.
Talar du med dina gamla vänner? Njae, rätt så dåligt med det just nu.
Hur många piercings har du? Hade i naveln och tungan, men tagit ut båda.
Hur många tatueringar? Ingen. :/
Är du singel? Nej!
Vad har du gjort idag? Sorterat tvätt, ätit, sovit, haft ganska ont. :/
Vad ska du göra imorgon? Tvätta. *suck*
Vilken låt spelar du just nu? Ingen, men Elias lyssnar på Bon Jovi - Everyday brevid mig just nu.
Vem pratade du senast i telefon med? Min kära mor.
Vem fick du senast sms från? Sandra, hihi. :)
Vem saknar du? Min family faktiskt, mamma, pappa, syskonen o.s.v.
Vad vill du ha? Min son i famnen. <3
Om jag säger David Beckham säger du? Jaha? Vad är det med han? ;D
Kim Källström? Och det är?
Vad är du rädd för? Äckliga ormar och att det ska hända något med Valentino under förlossningen.
Har du någongång tyckt att du varit för lång? Neeeeehej.
Vad är du trött på? Att vara gravid! Att inte kunna sova p.g.a ont i rygg och bäcken.
Vem schteeker bäst? -
Tycker du om listor? Ja, just nu är det helt okej. :)
Vad är det första du ska göra imorgon när du vaknat? Vet inte, gå på toaletten säkert.
Vilka stör du dig på? Människor utan respekt och gränser.
Vad ser du fram emot? Tills min son anländer. :)
Är du nära vän med den du kysste senast? Min pojkvän är mitt allt! Min bästavän, min största kärlek o.s.v. så svar, ja.
Glass eller godis? Godis tror jag.
Kallt eller varmt? Så som det är nu så är det perfekt.
Vem bråkade du senast med? Oj, kan hända att det kanske var Elias?
Vilka av motsatta könet var du senast med? Min älskling såklart! :)
Lady Gaga - Just dance eller Chris Brown - Forever? Chris Brown - Forever.
Ljust eller mörkt hår? Brunett så hett! ;)
Har du varit olyckligt kär? Don't think so.
Hockeykillar eller fotbollskillar? Kickboxningskillar! (eller ja, min kickboxningskille) ;D
Rosa eller grått? Pinky linky. :)
Har du gråtit idag? No, tack och lov.
Vad är ditt vanligaste ord du använder? Haha, om det är ett ord?
Grönt eller orange? Orange.
Har du sminkat dig idag? Nej.
Vem kan du berätta allt för? Elias och pappsen.
Första största kärleken? Elias. <3
Vilken är din favoritblogg? www.classys.blogg.se, www.singingmom.blogg.se och min egen tror jag. :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0