Mmm marabou. ;D

Fick nyss en marabou schweizer nöt choklad av Elias madre. ;D Haha, det gjorde lite min morgon. Var sugen på något gott så det passade ju bra nu! :) Nu har det varit en förjävlig natt igen, men vad skulle jag förväntat mig egentligen? Fast jag har lärt mig lite hur jag ska "andas igenom" dom på nåt sätt så det känns lite bättre och mer avslappnande istället för att typ spänna hela kroppen för då gör det ännu ondare. Men men, vädret är vackert idag, NOT. Fast det rör inte mig så mycket i och för sig, tycker det är skönt när det är lite svalt ute .. Ville bara säga godmorgon just nu, har inte så mycket att skriva om tyvärr, men jag skriver sen senare då kanske det har dykt upp något roligt. Bye! <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0