Ni får ursäkta mig ..

Hej folket! Ni får ursäkta mig om det blir väldigt korta och tråkiga inlägg på senaste men jag försöker bara få dagarna att gå .. Idag är det exakt 7 dagar kvar tills det är tänkt att min lilla ängel ska ploppa ut! Längtar så mycket att jag knappt orkar tänka på det för då blir jag bara ännu mera ivrig. Därför är det ändå tur i oturen att min kära svägerska är hemma och är sjuk från jobbet, kanske inte så roligt för henne och jag hoppas att hon kryar på sig snart men vi har ändå umgåts ganska mycket nu och det har faktiskt fått dagarna att gå fortare. :)
Hon ska stanna hemma från jobbet imorgon med men klockan 13:00 ska vi hämta ungarna (min svågers barn) från skolan och hitta på nånting roligt, kanske gå till parken eller något?
Efter att jag skrev förra inlägget så vilade jag aldrig utan jag började städa lite istället, dammat av och dammsugit .. Vilade i 20 minuter sen när älsklingen kom hem istället innan vi gick till träningen och det var ju 2 timmars träning idag igen så 2 timmar av kvällen gick åt att sitta och kolla på när alla andra svettas, mohaha! Fast jag ska inte säga så mycket i och för sig, för jag svettas ju bara jag sitter ner, har börjat bli ännu varmare nu också. Vet inte om det har med graviditeten att göra men det borde det ju vara för det är ju inte så speciellt varmt ute nu. Hösten är verkligen här och bladen på träden har börjat ändra färg så jag vill bara byta ut hela min garderob egentligen. :) Ska nog göra det sakta men säkert, kan inte köpa alla kläder jag vill ha på samma gång men lite då och då ska jag göra det nu efter förlossningen, förhoppningsvis så har jag hunnit gå ner någon storlek i alla fall. Aja, ska snacka lite med Malin i lugn och ro nu på msn och sen blir det läggdags inatt somnade jag runt 01:00 by the way, inte roligt .. Vill kunna somna tidigare och vakna tidigare egentligen men vi får väl se hur det går inatt. Sov gott alla! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Lycka till med bebisen! :)

2010-09-15 @ 01:16:33
URL: http://nickita.blogg.se/
Postat av: sofia linnea - mamma till Mio

men jättesöt blogg! Lycka till me magen!

2010-09-15 @ 12:40:45
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

åh snart dags för bebis :)

2010-09-15 @ 12:51:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Hey hur mår du idag? :)

2010-09-15 @ 13:12:04
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Ojsan! Nära tills den lille tittar i världen? :)

Tack!<3

2010-09-15 @ 18:54:22
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Det vill jag med, extra kilona ska ner och gärna lite till ;) haha

Okej, hm ja det va babyshowern för oss sen tog vi de bara lugnt :)

Det är bra med oss, har ont pga. foglossningen bara men bara att stå ut :P Hur e det med er då? <3

2010-09-15 @ 19:04:43
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0