Nybadad liten pojk.

Nu får jag se till att försöka skriva racer fart innan lilleman vaknar till liv. Han käkade innan vi badade honom men sen ville han inte äta efter badet utan bara däckade vid bröstet så han kommer nog vakna om ett tag igen och vilja ha mat. Det gick bra att bada honom i alla fall om jag får säga det från min sida, det var ju Elias som höll i honom. Vågar inte riktigt än men tror jag ska göra det nästa gång, hihi. :) Idag så var vi hemma hela dagen fram till 15:00 då vi gick till centrum, jag beställde med en pommes frites tallrik och fick en på köpet som grattis för sonen, haha! Snacka om att vi är stammisar på grillen .. Stötte ju såklart på en massa folk som vanligt också, bland annat Sandra och hennes syster. Dom hade precis varit i Farsta och Sandra hade köpte en jätte fin pyjamas och en body till våran lilla prinskorv. Det var snällt! Är så glad att det är så många som är glada för våran skulle ändå .. Men men, sen mötte vi upp svägerska som precis kom från jobbet och älskling beställde med en sushi igen, haha. Sen gick vi hem och mamma kom förbi super snabbt med papper som hade kommit hem till henne från försäkringskassan om föräldrapenning och sen papper från skatteverket som vi ska fylla i blanketter om Valentinos namn o.s.v. Men men, det var det typ, ska fixa lite nu som sagt innan lillen vaknar förhoppningsvis å äter han och somnar om sen igen som han brukar så man själv kan få sig lite sömn också. :) Godnatt! <3 Föresten, nu har äntligen min kära vän Malin fått sin lilla Leah. :) Så Tino har fått en liten kompis, jag längtar tills vi kan ses alla 4 och vara ute och gå, hihi. Puss! <3 /Jennifer.



Mammas lilla skatt! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiit söööt ungee!! :D // Camilla



FRÅGESTUND PÅ BLOGGEEN NU!! ♥

http://aboutesg.blogg.se

2010-09-24 @ 22:36:54
Postat av: emma - mamma till dwayne

har han kommit nuu :D:D gratttttis!! hur går allt?<3

2010-09-25 @ 12:55:00
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud vilken söt bebis! Grattis grattis!

2010-09-25 @ 14:16:39
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-09-25 @ 23:11:59
Postat av: terese

Har inte titat din blogg på superlänge men kom på att din lille måste ha kommit och visst hade han det, och han är sjukt söt! GRATTIS!!

2010-09-26 @ 21:45:52
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0