På bättringsväg i alla fall.

Godmorning, eller jag har hunnit vara vaken minst 1 timme i alla fall. Gjorde lite nudlar till mig och älskling, 2 kokta ägg ville han ha och jag tog 2 stekta ägg på rostade mackor, mums. Så nu ligger jag i sängen bara och vilar .. Känner mig lite bättre idag det är bara det att jag börjar få en sånhär jobbig slem rethosta. Men jag brukar alltid få det i slutet så efter det borde jag vara frisk, jag gissar på max 2 - 3 dagar till så. :) Vad ska man hitta på idag då? Älskling ska ju gå över till grannen sen ikväll en stund eftersom att hon fyller ju år. Jag antar att det får bli en till vilo dag så jag blir helt kry för jag vill verkligen inte missa tiden hos barnmorskan på måndag. Dels ska vi göra en sammanfattning om min graviditet typ eftersom att det kanske blir sista eller näst sista gången jag hinner gå dit. Jag kanske kan passa på att skriva ner lite punkter om önskemål inför förlossningen idag också. :) Jaja, nånting hittar man väl på till slut. Är väldigt sugen på chokladbollar just nu, haha! Ska nog gå upp och göra ett glas oboy sen när jag orkar. Men aja, jag skriver sen för jag har ingenting att skriva om just nu. Slänger in låten jag lyssnar på just nu, hihi. <3 /Jennifer.



Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

oh, i love this song!! o förresten, grattis till din lilla som snart kommer :) är du nervös? kram

2010-09-06 @ 10:16:43
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0