Sjuklingen. :/

Riktig jävla piss natt har det varit, gjorde allt för att försöka somna men det gick verkligen inte.
Tog 2 alvedoner till och då somna jag, bums! Sen vakna jag 05:15 av väckarklockan för Elias hade tänkt gå upp och duscha men han gjorde aldrig det så jag satt vaken till 06:00 då han gick upp på riktigt ..  Som tur var så kunde jag i alla fall somna om sen när han drog till bussen och så vakna jag 12:15, skönt! Nu har jag ringt och beställt hem lite grejer som jag vill att älskling ska köpa med sig hem från centrum, haha. Bland annat vics blå halstabletter, massa choklad och en pommes frites tallrik. Fråga är om jag har tillräckligt med aptit för att äta, men det ska nog gå ner. Verkar som om att det är mycket förkylningar som går nu. :/ För första gången i mitt liv tycker jag synd om mig själv när jag är sjuk, hihi. Kanske kan bero på att man just är gravid då man blir extra känslig. Aja, ska sluta klaga nu och vänta på mina god saker! :) Skriver sen om jag pallar. Puss och krya på er om ni också är förkylda! <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0