Tjockisen! :)

Jag har nyss ätit 2 rostade mackor med smör och ost, innan det åt jag en skål med yoghurt och flingor. Men jag är fortfarande jätte jätte sugen på något och hungrig! Vet inte vad jag ska ta, men ett glas oboy får det bli i alla fall spikat, hehe. :) Idag så vaknade jag som vanligt tidigt på morgonen, det känns typ som om att jag vaknar vid 03:00 där och sen halvsover mig ända fram till 06:00 och då brukar jag ligga helt vaken medans älsklingen håller på fixar sig o.s.v. Sen så kan jag inte somna om för äns vid 10:00 sådär och sen idag så vaknade jag upp 14:30, haha! Men imorgon ska jag försöka att gå upp helt och hållet när älsklingen går upp och försöka hålla igång hela dagen och pyssla med annat så man inte blir trött och då kanske jag lyckas somna tidigare på kvällen istället. :) Hur som helst, jag har mina planer, haha. En sak är säker och det är att jag ska i alla fall passa på att sortera tvätt imorgon som ska tvättas på torsdag. Efter att jag vaknat till liv idag så käkade jag lite sen duscha jag och gick upp till centrum för att göra ett hemligt ärende sen så gick jag och kollade på träningen idag igen. Idag var det mer lugn träning, dom strechade och tränade lite mer självförsvar. Aja, ska käka nu. (: Puss puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

ja tänk om man kunde sova så där :P

2010-09-07 @ 21:53:53
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0