Underbara härliga september! ;D

Jahapp, så var det äntligen den månaden som vi alla väntat på. :) September, får se om det blir någon bebbe inom 29 dagar? Hoppas, hoppas, hoppas! Nu kan jag snart inte hålla mig längre, haha. Om 3 veckor är det liksom beräknat att han ska komma, just nu tycker jag bara att dessa 9 månader har gått otroligt snabbt. Jag minns när jag gick in i vecka 20 och det var halva tiden kvar och nu är det snart dags, kan inte fatta det riktigt! Men men, jag lägger in en ny bild på denna veckans mage lite senare för jag kom nyss ut ur duschen så jag ska klä på mig och så, för eventuellt så kommer mina gamla kontaktpersoner från behandlingshemmet till mig och vi ska käka lunch och göra ett avslut. :/ Känns lite trist kanske men man måste ju gå vidare nån gång! Skriver sen hur det har gått eller vad vi har gjort och så, haha. Puss på er! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Antoinette

förstår att du längtar. har ni tänkt på namn till babyn?

2010-09-01 @ 19:42:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/antoinette

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0