Gjort avslut med Jollen nu.

Hej där! :) Har precis ätit nudlar vilket var skönt för jag börjar åka på en riktig förkylning nu jag också. :/ Snuvig, ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Ville verkligen inte bli sjuk nu dom sista veckorna för jag vill kunna vila mycket o.s.v. Men får hoppas att det går över snart i alla fall. Men jag vill hellre nästan bli dunder sjuk med feber och allt och att det ska gå bort direkt efter än att gå och vara lite små förkyld i flera veckor. Idag så träffade jag som sagt mina gamla kontaktpersoner, inte alla. 2 av dom var inte med men det var kul i alla fall att träffa resten, dom hämtade upp mig utanför Elias för jag var osäker på om jag skulle kunna gå idag eftersom jag haft lite svårt med det hela veckan sen i fredags. Det var tur också för sen kom jag på att mitt busskort hade gått ut igår, så nu vet jag inte hur jag ska göra? Känns som om jag inte kommer åka så mycket kommunalt nu sista tiden så det känns väldigt onödigt att lägga ut pengar på ett månadskort men jag kan ju alltid köpa terminskort och plussa på det men det kostar över 1000:-, nåja jag får väl tänka på saken. Vi åkte i alla fall till Handen och käka grekiskt där. Det fick bli kyckling spett som förra gången fast med klyftpotatis och en massa tzatziki såklart! (;
Kan tänka mig att jag har Sveriges fräschaste andedräkt nu, haha!
Stackars min älskling .. Men det är bara att "skrubba nötterna" som en personal brukade säga till oss.
Efter att vi hade ätit så skulle jag fylla i lite papper om min vistelse på behandlingshemmet, vad som varit bra/dåligt m.m. Sen så fick jag skjuts tillbaka och dom åkte vidare, däckade nästan direkt när jag kom hem och älskling var redan hemma så sen dess har jag typ bara sovit/vilat tills det blev för varmt och jag blev hungrig igen.
Jag ska lägga in bilder sen efter Livet på BB tror jag, orkar inte just nu. Har lite sammandragningar nu också som blivit lite kraftigare. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0