Hållt mig lite sysselsatt idag i alla fall. :)

Tjing tjing på er! :) Nu har jag precis fikat med min svägerska igen, haha. Vi flyttar in i köket på kvällarna innan vi ska lägga oss typ ;) Idag har dagen gått relativt fort igen vilket är skönt för då slipper man tänka så mycket .. Elias bror med familj kom ju hit idag och vi åt lunch. Kött med pommes frites blev det, hehe. Vi kanske inte firade han riktigt idag utan det blev bara att vi åt som vanligt. Men vi kanske gör det imorgon, har ingen aning för dom ska ju till kyrkan också på eftermiddagen så vi får väl se. Känner mig mycket piggare nu än vad jag gjorde för 3 veckor sen ungefär. Hur som helst, efter att vi åt så följde vi med Elias bror till Haninge för att kolla på den nya bilen som han ska köpa eller hämta om 2 veckor. Jag och Elias började också att drömma oss bort om att skaffa bil, en mazda 6 kombi skulle inte sitta fel nu eller om några år när vi har fler barn kanske. :)
Efter det så fick vi skjuts till Farsta centrum för jag har länge velat köpa hallonbladste och testa på det, för det ska tydligen underlätta förlossningen och även hjälpa till efter och få livmodern att dra ihop sig. Sen har jag för mig att det är bra för amningen också eller vad det var .. Så jag köpte hem en påse från Hälsokraft, drack en kopp nyss med svägerska. Tyvärr har man ju ingenting att jämföra med men hoppas det funkar i alla fall! Köpte även 2 st nya dextrosol paket till förlossningen för hade redan ätit upp den förra. För sen när man väl ska in så lär jag väl bara tänka på typ coca cola och godis. Men det blev en in-ut runda i Farsta centrum sen åkte vi tillbaka till Skogås, när jag kom hem så hade klockan hunnit bli så mycket att det var dags för älsklingen att åka för dom skulle på bio. Så jag hade en liten "tjejkväll" med Jani igen. :) Fast den här gången kollade vi på Sex and the city samtidigt som hon flätade mitt hår, målade om mina naglar m.m. Ja, det är väl typ det jag har gjort idag men det tog hela dagen i alla fall. Nu ska jag fortsätta vara inne på facebook och msn bara sen lägga mig. Pussar och kramisar! <3 /Jennifer.



Haha, här är bilen som vi drömde oss bort i och jag älskade lukten av nytt läder som det stank av där inne! :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0