Soon you are here my little sunshine! :) <3

Hej på er! Idag har det varit full rulle, haha. Nej men har varit ute på vift idag i alla fall. Vaknade väldigt sent, eller först vakna jag 04:30 typ och var jätte kissnödig men jag vågade inte gå på toaletten tack vare filmen igår, började inbilla mig massa saker o.s.v. Men tillslut bet jag i det sura äpplet och sprang in på toaletten fortare än kvickt. :) Sen somnade jag om när älskling gick till skolan och sov ända till 12:40. Gick upp som vanligt och åt sen frågade svägerska om jag ville följa med och handla för hon skulle köpa en ny parfym. Så vi åkte till Huddinge centrum med svärfar för han skulle göra nånting där också (har ju fortfarande inget busskort heller, känner mig helt naken utan det) jag passade på att springa in på H&M för att se om det fanns lite skönare trosor, vill ju inte använda stringtrosor i spets liksom sen när man säkert kommer blöda i dagar. Jag hittade i alla fall ett 3-pack svarta hipsters för 100:- efter det åkte vi hem igen. Satt och pratade i köket typ tills älsklingen kom hem och när vi kolla ut genom fönstret såg vi en jätte fin och nog den största regnbågen som jag någonsin sett, haha!
Sen var det dags för träning igen, älsklingen gick lite i förväg medans jag och svägerska gick upp till centrum för jag skulle köpa oparfymerat tvättmedel och sköljmedel till Tinos kläder sen köpte jag även ett paket blöjor till och våtservetter så slipper jag tänka på det sen första dagarna. Sen gick vi mot träningen, satt där i typ 1 och en halvtimme och efter det så följde vi med Elias bror på en runda för han skulle köra upp lite bensin för han ska få den nya bilen redan på onsdag. :) Ganska mysigt att sitta och åka bil på kvällen och bara snacka liksom ..
Han släppte av oss här hemma, åt 2 kvällsmackor med te och nu sitter jag här och har en tråkig sömntuta brevid mig. Nusse då, han måste vara väldigt trött. Han gick upp 05:00 imorse gick i skolan till 17:00 och sen direkt 2 timmars träning efter det så kan förstå att han slockna fort. Ska nog gå och pussa på han lite nu eller snart innan jag ska lägga mig, börjar få lite ont i magen igen också så jag hoppas jag kommer kunna somna. :/ Men men, hoppas ni alla har haft en suverän dag! :) Puss och natti natt! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: hur gammal är du? joo klart, de e jobbigt va ung mamma ibland. många som lägger sig i och tycker till grejer,, men stöt bara bort det :) du vet att du kan ta hand om ditt barn och då är det de enda som räknas! du vet bäst.



haha så rätt! men det är ju så lustigt att man kan äcklas av sånt man älskade förr :s som nu, jag har inte rört en mandarin på snart ett år. det lockar inte. haha <3

2010-09-14 @ 09:55:17
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0