I don't know what to write?

Tjing tjing, vad händer och fötter? ;) Själv händer inte så mycket, sitter och tar det lilla lugna just nu efter att ha varit ute i friska luften. Vaknade väl runt 10:30 någon gång sen gick jag in och tog en riktig lång dusch! Nästan 1 timme. Efter det åt jag frulle, vanilj yoghurt med musli och ett glas oboy till. Klockan hann bli så mycket så det var dags att gå med svägerska och hämta barnen, vi gick en promenad upp till centrum och köpte glass, cola sås och strössel sen en varsin choklad att knapra på, på vägen tillbaka. Stannade även till i en park i närheten så barnen fick springa omkring och leka av sig, så härligt att se dom så glada. :) När vi kom hem så blev det mat och sen glassen till efterätt förstås. Efter maten så lekte dom för sig själva lite medans svägerska målade om mina naglar på nytt igen, hihi. Älsklingen kom hem från skolan också så sen dess har vi typ bara slöat. Har haft förvärkar sen imorse nu eller sen jag vaknade som inte har gått över nånting, hoppas på att dom blir värre faktiskt men det tror jag inte utan jag lär väl säkert gå och ha ont såhär hela dagen för ingenting alls. :/ Måste livmodern träna sig innan? Haha, kan inte värkarna bara komma när det väl är dags? Men aja, ville bara uppdatera en liten snabbis, ni ska få bild sen på veckans mage. Går ju in i vecka 39 nu! ;D <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

grattis i förskott :D :D

2010-09-15 @ 20:50:09
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: jenna♥

Tack för rösten sötnos! :)

När kommer Valentino då? :D<3

De är väl nära nu :)

2010-09-15 @ 21:02:11
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0