MYCKET uppmärksamhet till en liten person. :)

Tjenare, ni får ursäkta mig att jag varit sämst på att uppdatera men jag hoppas att ni har förståelse för det. Jag hoppas att sakta men säkert att jag kommer kunna gå tillbaka till bloggandet så småningom men nu är det mycket uppmärkamhet till en liten pojke som gäller. Igår var vi och far runt ganska mycket, det gäller att vara ute i god tid också och alltid tänka steget före känns det som. Förbereda allting dagen innan o.s.v.
Vi hade i alla fall tid 11:15 på återbesök på Huddinge sjukhus, det gick jätte bra och lillen har börjat gå upp i vikt nu så det känns skönt. Sen hjälpte barnmorskan mig lite med amningen och där inne gick det jätte bra men här hemma får jag det inte att funka och det är enormt frustrerande. Blir så ledsen när man inte kan trösta äns eget barn, men men det har inte äns gått 1 vecka och det tar väl tid att lära känna en ny människa antar jag. Men för övrigt har allting annat funkat super! Efter att vi var på återbesöket så mötte jag upp min man vid skolan, passade på att träffa Sandra och Alexzandra som kom och hälsa på mig och Tino. :) Efter en lång pratstund så gick dom vidare till sin lektion och älskling hade slutat för dagen, vi gick till bensinmacken också för det var så lite luft i hjulen på barnvagnen så vi pumpa dom sen åkte vi vidare till Mariatorget där min faster bor och min pappa var där så då fick Tino träffa moffa för första gången. Vi var där ett tag men sen blev vi rastlösa så jag, Elias och pappa gick ut och fikade på ett café. Sen var det dags för mig och min lilla familj att åka tillbaka hem till Skogås, stannade i centrum för att köpa hem mat. Elias köpte sushi och jag en kebabtallrik, hehe. ;) Handlade lite små saker inne på Ica också och ja, så såg dagen ut igår så idag har vi bara varit hemma vilket jag tror är bra för våran lilla pöjk verkar inte vara på så bra humör, typ "övertrött" humöret. :/ Trots att jag ammat honom nu 2 gånger typ så har han inte somnat och det var några timmar sen han sov sist. Aja, han kanske sover mycket ikväll då istället .. Imorgon ska vi bada honom också hade vi tänkt, Elias badade honom i måndags på sjukhuset men nu ska vi testa på här hemma. Kanske hinner skriva imorgon om hur det gick. Hoppas ni fortsätter kika in lite då och då och jag försöker så gott jag kan att klämma in ett inlägg. Ha det bra tills vidare, puss! <3 /Jennifer.



Jag har världens bästa pappa till mitt barn, jag älskar er så mycket mina fina grabbar! <3


Kommentarer
Postat av: jenna

Asså guuuud gumman jag får fan tårar i ögonen när ja läser din blogg när Valentino har kommit. är så glad för eran skull!! Vill träffa er alla!! <3

2010-09-23 @ 18:41:09
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Linnea

åååh så fin han är!! Grattis och lycka till med allitng nu :)

nu längtar jag ännu mer efter min bebis!

2010-09-23 @ 20:12:39
URL: http://linnnejas.blogg.se/
Postat av: kim

grattis till bebisen :) har bf idag men fortfarande ingen bebis, hoppas min kommer snart oxå :)

grattis igen! :D

2010-09-23 @ 22:52:23
URL: http://mammakimbelly.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0