Jag ska banne mig bli frisk nu!

Tjenixen, det blev aldrig någon pommes tallrik igår, var inte riktigt sugen så nu ligger jag och väntar på den idag istället. :) Känner mig lite bättre just nu i alla fall, kan bero på att mitt nattduks bord ser ut som ett litet mini apotek? Det består utav en toarulle, näspray, vatten flaska, alvedoner, halstabletter, host medicin m.m
Till pommes tallriken ska jag göra lite vitlöks smör också, jag ska banne mig bli frisk och det är NU! :) Men men, igår gjorde jag inte annat än att vila typ, slängde in en tvätt i maskinen också för sist jag tvätta så råka jag slänga in min nya ljus gråa mjukis dress tillsammans med bara svarta kläder och istället för att mjukis dressen blev mörkare så luddade den av sig allting på alla svarta kläder. :/ Så jag blev tvungen att tvätta om allting på nytt men det gick bort som tur var. Nu ligger mjukis dressen ner packad i BB väskan .. ;D Kan vara skönt att ta på sig något enkelt och skönt efter det hela? Vad ska man ha med sig mer egentligen? Till lilla bebben har jag med mig kläder till honom såklart, filt, babyskyddet, gosedjur, napp och "mitt första år" boken. Blöjor antar jag att man får där? Sen till mig och Elias så tidningar, kortlek, bok, ombyteskläder som strumpor, underkläder, amnings BH, amningsinlägg (?), shampoo, balsam, tvål, deo o.s.v. (Olika hygien artiklar) Vad ska man mer ha med sig då? Min MVC-journal, legitimation och patient bricka är ner packad också. Men det känns hela tiden som jag glömt något, haha. Vill ju ändå vara väl för beredd, fast man ska ju inte stanna så länge men man vill ju ändå ha med sig så man klarar sig den lilla tiden man är där. Sen chips, godis, cola och annat gott gott får man väl köpa där. :)
Aja, efter att jag hade tvättat så tog jag en dusch med älsklingen för att känna mig lite fräsch åtminstone. Sen var det bara dags att lägga sig igen typ, jätte rolig dag. :/ Nu är det fredag och helg och vi är egentligen bjudna hem till grannen imorgon för hon fyller år. :) Får se om man pallar gå dit, det är ju ändå bara mitt emot, haha. Får se hur man mår imorgon. Nu ska jag i alla fall fortsätta roa mig med att spela. Ciao ciao! <3 /Jennifer. 

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Man tackar :)

Ha en bra dag!

2010-09-03 @ 13:07:46
URL: http://fotograbben.se
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis :)

Exakt dom kan man ju liksom ha till allt :) Hm, ingen aning. Gå in å sök på google :)

Haha ja du bra fråga, bra minne I guess. Ne men folk som man verkligen pratar med på riktigt, som typ med dig alla såna konversationer kommer jag ihåg i huvudet. För er tycker jag det är roligt att prata med, ni ger mig så mycket i era kommentarer :) Men visst kan jag glömma eller blanda ihop ibland när de gäller såna där ytliga kommentarer som typ; vad gör du, hur mår du osv.

Men oftast så kommer jag ihåg allt :)

2010-09-03 @ 13:15:26
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

Okej, ja ne de är ju permanent färg så tror inte den går ur så snabbt. Men anledningen till att de vart så ljust som jag inte vela att de skulle bli var för att jag färga ur de 2 gånger först och då vart de inte nå jätte mycket färg när jag hade i de mörkblonda :b

2010-09-03 @ 21:02:37
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0