Vill att du ska komma nu lilla älskling. <3

Godermorgon! Haha, det här är typ tredje natten som jag drömmer om att vattnet går fast inatt var det nog som sjukast. Det kändes så himla verkligt och det konstiga var att i drömmen så var jag helt ko lugn, jag sa liksom: "Jahapp, då har vattnet gått då .. Jag ska bara göra mig i ordning lite sen drar vi" typ som om att jag har gjort det 1000 gånger förut. Jag undrar verkligen hur det kommer att bli när vattnet väl går eller när dom riktiga värkarna kommer? Kommer jag få panik? Hur kommer jag reagera o.s.v? Haha, ska försöka hålla mig inomhus ganska mycket nu sista tiden för jag vill inte att det ska gå när jag är typ i centrum eller nånting. Men jag känner verkligen att förvärkarna börjar bli starkare och starkare nu och jag börjar få mer ont i ryggen på nätterna för att det är sånt tryck ner så det strålar ju upp åt alla olika håll. Men fortfarande längtar jag som bara den, det kanske låter konstigt men jag vill ha ont! Jag vill bara få det överstökat liksom! Jag vill ha min lilla älskling i famnen.
Jag räknar ner för varje dag som går, snart 2 veckor kvar bara .. Inom 4 veckor är han här! :) Jag ler bara så fort jag tänker på det. Hehe, men men det är bara att fortsätta gå och vänta, längta och förbereda sig psykiskt och fysiskt för snart kommer dagen då våran son vill ploppa ut. Det är så nära nu ..
Idag ska jag i alla fall försöka komma ut lite och ta frisk luft tänkte jag, har inte visat mig utanför dörren sen i onsdags. Inte äns ute på balkongen har jag varit, haha. Så det kanske är dags att komma ut från det här virus rummet nu, ska öppna fönstret och vädra lite sen också. Ha det bra så länge, puss! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis ;)

Okej, har du blivit nå bättre då?

Han verkar må bättre idag, men ska avvakta lite till och ringa vet sen i eftermiddag å se vad dom säger <3

2010-09-05 @ 12:20:22
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Terese

de är så häftigt att föda barn, vill göra det igen trorts att jag inte varit med om något ondare ! hoppas din förlossning blir snabb :) och ta epiduralen, den hjälpte så mkt!!

2010-09-05 @ 20:30:34
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

GRATTIS! Du blev vinnaren i tävlingen om ett nattlinne från evasunderklader.se!



Maila mig din adress så ska jag ta kontakt med dom på evasunderklader så fort som möjligt :)



Kramar!

2010-09-05 @ 21:58:37
URL: http://classys.blogg.see

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0