Valentino har fixerat sig nu. :)

Tjing tjing! :) Haha, jag skrev ett inlägg förut när jag kom hem från barnmorskan men tydligen så publicerades den aldrig så nu får jag väl skriva om allting. :/ Har i alla fall precis kommit hem från att ha varit med och kollat på Elias träning i över 2 timmar, innan dess så träffade jag Malin i centrum som kom till Skogås! ;D Vi var bara där typ och handlade lite inne på Ica, jag skulle bland annat köpa majs till Elias mamma som hon glömde köpa till maten hon ska göra imorgon. Sen så satte vi oss utanför vid fontänen och pratade medans massa olika folk kom och hälsa på oss o.s.v. Sen så drog hon och skulle käka och jag gick till träningen. :) Men men, det gick bra hos barnmorskan idag. Tinos hjärtslag slog 139 i minuten vilket är jätte bra, mitt blodtryck var också bra som vanligt. Har inte haft några problem alls med det under hela graviditeten. Jag följer min kurva som jag ska och jag har inte gått upp nånting nu sen jag var i vecka 28, tycker att det är väldigt konstigt med tanke på att jag äter ju som jag ska och äter t.o.m massa godis och dricker massa läsk men jag har inte lagt på mig nånting. Men Tino växer i alla fall och det är huvudsaken. Sen så gjorde vi en sammanfattning utav min graviditet och jag har upplevt den som bra och ändå ganska enkel. Det är bara nu sista tiden som det känns tungt och jobbigt. Lilla älsklingen har nu också fixerat sig! :) Inte för att jag vet om det har någon som helst betydelse men det känns ändå skönt på något sätt och nu vet jag garanterat att han inte kommer vända sig i alla fall och ligger där med huvudet neråt tills det är dags. Vi bokade en ny tid till den 20 september men innan jag gick så sa hon: "Lycka till nu med allt om vi inte hinner ses innan nästa tid" och den meningen har jag längtat lite efter på något sätt, hehe. Då vet man att det verkligen är nära och att det kan hända NÄR SOM HELST. Aja, dagen har gått fort nu tycker jag och den har varit toppen så nu ska jag ta mig något att tugga på för måste upp och röra på mig lite. Nedrans förvärkar, aj, aj, aj! Men att gå upp och röra sig lite hjälper faktiskt för mig. :) Natti natti sötisar! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Det ska jag inte glömma, köpte faktiskt hem två plagg häromdagen sen unnade jag mig ju en plattång för två tusen också :) Men de är ju så kul att shoppa till liten :)

Okej, ja men det är ju dags snart så :)

Här är det bara bra i alla fall :D

2010-09-07 @ 00:22:08
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: marice

hihi, min son heter också Thino. han är 13 månader :D

2010-09-07 @ 08:44:04
Postat av: Jennifer

Marice - Sv; Hehe, okej vad gulligt! :) Men heter han bara Thino? Eller Valentino som våran son ska heta? :)

2010-09-07 @ 08:52:46
URL: http://mammsing.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Plattången va GRYM! Värd varenda liten krona :)

Nja, bäckenet är de inte direkt bättre med. Men men... Läkaren varnade mig ioförsig för att de bara skulle bli värre, men man typ vänjer sig med smärtan konstigt nog...

Hur mår du idag?

2010-09-07 @ 11:51:57
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis, men hade den inte varit bra hade jag lämnat tillbaka den :P haha

Jo precis, man undviker ju det som gör ont så gott som möjligt.

Härligt, bara bra här med :)

Ska börja packa så småning om men det är ju ett tag kvar tills vi flyttar, den 1 november så vi har tid på oss :)

Ja sjukt irriterande, men de blev ju fint här hemma :) Mer jobbigt att behöva vänta liksom! :/ <3

2010-09-07 @ 17:23:17
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

tråkigt när tingene blir slettet, men lyter som en bra dag :D

2010-09-07 @ 19:50:32
URL: http://babydjungeln.se

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0